سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

تولدت مبارک همه ی زندگیم!

1392/6/1 21:46
نویسنده : مامان پریسا
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل بانوی مامان

فدای اون قد و بالات بشم من که واسه خودت خانومی شدی!
هزار ماشاءالله... لا حول الا قوه الا بالله العلی العظیم...

نفس من دیروز وقت آتلیه داشتیم،‌ فدای هر چی بگم از خانومیات و خوشگلیات کم گفتم، دست خاله فرانک درد نکنه که باعث شد زیباییت صدچندان بشه...

وقتی با بابایی اومدی آرایشگاه دنبالم،‌ با دیدنت ضربان قلبم تندتر و تندتر شد،‌ باورم نمیشد که تو همون هدیه ی زیبای خدا هستی به من! زیر لب صلواتی فرستادم و خدا رو به خاطر نعمت بزرگش شکر کردم و ازش خواستم همیشه حافظ و نگهدارت باشه عشقم.

باورم نمیشد که چقدر بزرگ و خانوم شدی، نفس شدی، عمر شدی، همه ی زندگی مون در تو خلاصه میشه عشقم.

عکسای آتلیه ات هم فوق العاده شدن، خیلی خیلی قشنگ شدن،‌ آماده بشه برات میذارم تو وبلاگ...

میوه ی عشق مامان پریسا و بابا حسین چهار ساله شدی، تولدت مبارک عشقم! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)