سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

چهل و نه ماهگیت و شروع ماه مهر ماه مهربان!

1392/7/1 11:19
نویسنده : مامان پریسا
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم، خوبی نفس مامان!

امروز چهل و نه ماهه شدی و چهار سال و یک ماهت تموم شد. با مشورت با بابا جون و شما و مامان پروین به این نتیجه رسیدیم که فعلاً کلاس نقاشی و مهد نری، به چند دلیل، اول اینکه از این به بعد هوا سرده و همش بچه ها دچار سرما خوردگی و ویروس های عجیب غریب میشن، و تو هم اگه بخوای بری مهد، خدایی نکرده مریض بشی، هم خودت اذیت میشی و هم من!

هر چند دوست دارم بری مهد و چیزای جدید یاد بگیری، اما بودن پیش مامان پروین هم مزایای خاص خودش رو داره، هم کنار بهار جون که داره کلاس اول رو شروع میکنه چیزای جدید یاد میگیری و هم از نظر خواب و تغذیه و .... خیالم راحته. امیدوارم این چند ماه هم به خوشی و سلامتی سپری کنی نفسم تا هوا بهتر بشه و بتونیم با هم برنامه ریزی های خوبی برات انجام بدیم.

متاسفانه ششم مهر ماه صبح که از خواب بیدار شدی با سرفه های شدید و صدای گرفته بود، استرسی عجیب گرفتم، هم میخواستم برم سرکار و هم اینکه عزیز اینجا بود و نوبت رادیوتراپی داشت، لباس تنت کردم و با خودمون راهیت کردم، جلوی در شرکت وقتی خواستم موهاتو ببافم، سرم خورد به در ماشین و از همون لحظه بدبیاریمون شروع شد، خدا خیلی بهم رحم کرد که فقط ورم کرد و کبود شد، اگه خونریزی داخلی یا پارگی داشت که بیچاره بودم.... (خدایا شکرت) خلاصه ساعت از هشت گذشته بود که با هم راهی مرکز بهداشت شدیم، رفتیم دکتر ذوعلم و بعدش داروهاتو گرفتم و برگشتیم ونک، میخواستم بابایی بیاد دنبالت و ببردت، که شرکت اجازه نداد دوباره برت گردونم اونجا، خودم بردمت خونه مامان پروین، اونجا لباساتو عوض کردم و داروهاتو دادم و بعد برگشتم شرکت، همه ی فکرم پیش تو بود سرگیجه و سردرد نداشتم اما درد زیادی در سرم احساس میکردم، امیدوارم بودم که داروهاتو به موقع بخوری و بیشتر از این مراقب خودت باشی تا هر چه زودتر خوب باشی و سلامت عزیزم.

عزیز فعلا پیشمون هست تا ده جلسه رادیوتراپیش تموم بشه. راستی عشقم عروسی دایی حسین نزدیکه. ششم مهر ماه عروسی دایی حسین هست. دهم هم عروسی حامد!

همش میگی من میخوام لباس عروسمو بپوشم. میدونم که تو خوشگل ترین و خانوم ترین دختر جمع میشی. عاشقتم و بهت افتخار میکنم عزیز دل.

پسندها (1)

نظرات (0)