سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سارا و خواسته هايش...

1391/5/14 12:41
نویسنده : مامان پریسا
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان...
دو روز پيش كه داشتي برنامه عمو پورنگ و نگاه ميكردي و ميخنديدي به من گفتي مامان من خيلي عموپورنگ و اميرمحمد و دوست دارم... منم خنده ام گرفت و گفتم عزيزم معلومه كه خيلي دوسشون داري چون خيلي با علاقه و عشق تماشا ميكني و از ته دل ميخندي...
شب كه بابايي اومد... رو كردي بهش و گفتي بابا من امروز پلنگ صورتي ديدم، پت و مت ديدم، موش و گربه ديدم و آخرش هم گفتي عمو پورنگ و اميرمحمد هم ديدم! بلافاصله بعدش گفتي بابايي ميشه من و ببري برنامه عمو پورنگ!
بابايي هم كه خيلي ذوق كرده بود از اين خواسته ات! بهت گفت دوست داري بري برنامه عمو پورنگ، گفتي آره! بابايي هم بغلت كرد و بوسيد و گفت باشه عزيزم هماهنگ ميكنم ميبرمت برنامه عمو پورنگ... تو هم همچنان منتظر بودي تا بابايي خبر بده كه كي ميتوني بري... الان تو خوابيدي و بابا برام پيغام گذاشت تو مسنجر كه فردا رو برات هماهنگ كرده و ميتوني بري برنامه عمو پورنگ... :) منتظرم بيدار بشي تا بهت اين خبر خوبو كه دو روزه منتظرشي بدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)