سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

بيست و هفت ماهگيت مبارك عشق مامان...

1390/9/4 10:42
نویسنده : مامان پریسا
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خانومم!
بيست و هفته ماهگيت ديروز تموم شد و بزرگ شدي عشقم. ولي يه كم تب داشتي niniweblog.comخدا رو شكر سرحال بودي ولي تب داشتي و به احتمال خيلي زياد از بهار گرفتي. ديروز كه اول آذر ماه بود با بابايي صبح رفتيم مركز بهداشت خودم آزمايش داشتم براي چكاپ كلسيمم، ميخواستم تو هم دكتر ببيندت، داروهاي شيمي درماني عزيز رو بايد تاييد ميكرديم و معرفي نامه براي بستري در بيمارستان ميگرفتيم. بابايي فرصت نداشت و حسابي سرش شلوغ بود من و تو با هم رفتيم و اين كارها رو انجام داديم بعدش رفتيم پارك ملت و تو اونجا كلي بازي كردي. من هم كه نگران حالت بودم و تب داشتي زود اومديم خونه مامان پروين اما خونه نبود و من و تو تنها بوديم تا ساعت چهار و نيم بعدازظهر ولي بابايي ساعت هشت و نيم شب بود كه اومد دنبالمون و اومديم خونه. امروز هم از صبح كه بيدار شديم مشغول مرتب كردن خونه و درست كردن ناهار هستم آخه عزيز مياد با عمو محسن و زن عمو تا بره واسه تزريق داروهاي شيمي درمانيش. به همين خاطر سرمون يه كم شلوغه. عسل مامان دوست دارم و اين كارهات و دلبريهات روز به روز بيشتر منو بهت وابسته ميكنه.
بدجوري ميخوامت سارا جونم... بوسسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)