سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

عزیز و عمو و زن عموی سارا اومدن...

1390/10/5 12:29
نویسنده : مامان پریسا
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

عزیزم روز شنبه بود که عمو اینا اومدن خونمون. خیلی عمو و زن عمو رو دوست داری هر وقت میان کلی باهاشون بازی میکنی. ایشاءالله که خدا بهشون یه نی نی سالم و صالح بده. دیروز که میخواستن برن همش میگفتی زن عمو تو باش نرو، یا میگفتی من میخوام بیام خونتون! خیلی زن عمو ذوق میکرد وقتی تو اینطوری حرف میزدی.

عمو وقتی کلوچه بهت داد اجازه دادی برن. همش به من میگفتی مامان من هم برم بابلس. به بابلسر میگی بابلس! خیلی خوشگل میگی. الان هم داری با عزیز نماز میخونی خوشگلم. خدا ازت قبول کنه ایشاالله.

دوست دارم نفس مامان عاشق همه درک و فهمتم. احساس مادرانه من روز به روز بیشتر و بیشتر میشه بهت. بهم میگی من میرم مهد تو خونه باش. میگم من هم میرم سرکار میام دنبالت با هم بیایم خونه. تو میگی نه! تو خونه باش تا من بیام. لبخند

سارا ناز مامان،‌عشق مامان! دعا کن که کارهای بابا همگی درست پیش بره و از روند کارهاش راضی باشه. دعا کن واسه منم. تا به اونچه که دلم میخواد برسم. دوست دارم عسل مامان عاشق همه مهربونیهاتم که شبانه روز به قلبم نفوذ میکنه...

میبوسمتماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)