سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سي و دو ماهگيت مبارك عزيزم...

1391/2/1 16:47
نویسنده : مامان پریسا
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر سي و دو ماهه ي من! الهي من فداي اون صورت مثل ماهت بشم كه هيچ وقت از ديدنت سير نميشم، حسابي زبون باز كردي و خوب دلبري ميكني، من و بابايي يه وقتايي از حرفايي كه ميزني شكه ميشيم، يه وقتايي چيزايي رو ميگي كه ما اصلا فكر نميكنيم تو متوجه بشي، گاهي حرفايي كه من خودم ميزنم بهم ميزني، يا به بابايي ميگي من دختر خوبي بودم، حرف مامان و گوش كردم برام سي دي و كتاب بخر، خلاصه حسابي بلدي كه دل بابارو ببري و به خواسته است برسي، البته بابا هم راهش رو بلده و نميذاره كه تو با زبون ريختن به هر چي كه دلت ميخواد برسي، واسه اينكه قدر بدوني و تو تربيتت مشكلي پيش نياد با بابايي قرار گذاشتيم كه با توافق هر دومون چيزايي كه دوست داري برات تهيه كنيم... اميدوارم كه خدا هم كمكمون كنه و تو به بهترين شكل ممكن بزرگ بشي عسلم... امروز اول ارديبهشت ماهه و تو سي و سه ماهت تموم شده، چقدر زود گذشت و چقدر تو خانوم شدي، از من و بابايي به خاطر هر مساله اي كه مربوط به خودت باشه تشكر ميكني و خيلي مهربون هستي. يه وقتايي هم كه نخواي حرف گوش كني از هيچ كس جز باباحسين حرف شنوي نداري، من هم اگه باهات حرف نزنم، مياي و بوسم ميكني و ازم معذرت خواهي ميكني... يه وقتايي كه سرحوصله باشي با همه دوستي و دوسشون داري، اما وقتي كه سرحال نباشي با همه قهر ميكني، حرف گوش نميدي و لج ميكني... اميدوارم كه روز به روز كه ميگذره و بزرگتر ميشي، همه چيز در تو به بهترين شكل ممكن رشد كنه... دوست دارم خانومم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)