سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سی و سه ماهه شدی عشق من!

1391/3/1 9:32
نویسنده : مامان پریسا
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوردونه ی من!

عاشقتم که اینقدر خانومی و باهوشی و عزیز دلی...

امروز اول خرداد ٩١ و تو سی و سه ماهت تموم شد... و این روزها مثل برق و باد میگذره و تو روز به روز بزرگتر و عاقلتر و فهیم تر میشی...

خیلی حرفای قشنگی میزنی... دیگه همه چیز و میفهمی و تو مسائلی که من و بابایی در موردش حرف میزنیم نظر میدی...

گاهی اوقات هم نقل قول های دیگران رو برای من یا بابایی تعریف میکنی که خاله یا عمو اینطوری گفتن!

با تلفن خیلی قشنگ حرف میزنی... بابایی وقتی زنگ میزنه خونه براش تعریف میکنی که چی شده و چه کارایی انجام دادیم... ازش میخوای که زود بیاد خونه... وقتی میاد بهش میگی میای با هم بازی کنیم... اینقدر دوست داره و عاشقته که اگه خسته هم باشه بازم باهات بازی میکنه!!!

راستی یاد گرفتی وقتی میریم حموم، خودتو میشوری و لیف میکنی... بعد به من میگی ببین خودم بلدم خودمو بشورم! آخ که چقدر تو ماهی... وقتی بغلت میکنم بهم ارامش میدی سارا جان!

دو تا کتاب جدید برات خریدم که خیلی دوسشون داری، بار اول که برات خوندم کاملا درک کردی که موضوع چیه... از فرداش وقتی میخوندم تو هم همراهم میخوندی و کاملا مفهوم رو میرسوندی..حتی وقتی زن عمو محسن هم اومده بود خونمون براش کتاب خوندی... فدات میشم دختر باهوشم... هزار ماشاءالله به تو... خدا خودش حافظ و نگهدارت باشه عزیزم...

میوه ی دل من! دختر قشنگم... عاشقتم و میبوسمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)