سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)...

1391/5/3 12:40
نویسنده : مامان پریسا
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شيرين تر از عسل
الان تو خوابيدي، و ساعت شش و بيست دقيقه صبحه روز سه شنبه سوم مرداد ماهه و ساعت يازده و ده دقيقه من و تو به همراه خاله شيوا اگه خدا بخواد راهي مشهد ميشيم، امام رضا اين دفعه كاملا غير منتظره ما رو طلبيد. اين اولين سفر منه به همراه تو كه بابايي همراهمون نيست، تا به حال من به تنهايي مسافرت نرفتم، و از اين بابت ناراحتم چون هميشه دوست داشتم بابا جون در كنارم باشه و لذت سفر در كنار اون دو چندانه...اما به قول خودش اين همه يه تجربه است و ميتونه به ما يه چيزايي رو ياد بده و به تو، كه قوي و صبور باشي...
دوست دارم نفس مامان! ديشب به بابا ميگفتي كه ما ميخوايم بريم مسافرت! با هواپيما ميريم! تو رو هم نميبريم! خيلي قشنگ موضوع رو مطرح ميكني و من عاشق اين شيرين زبوني هاتم.
اميدوارم كه سفر براي همه بيخطر باشه و همينطور براي ما... صحيح و سالم بريم و برگرديم... عاشقتم دختر نازم و اميدوارم تو اين سفر زيارتي كه مدت ها بود منتظرش بودم بهمون خوش بگذره و نهايت استفاده رو از اين سه روز بكنيم... ميبوسمت ساراي خوبم
تاريخ برگشت ما پنجشنبه ساعت دوازده ظهره...
دوست دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)