سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

عشق من سه ساله شدي... تولدت مبارك

1391/6/1 10:01
نویسنده : مامان پریسا
256 بازدید
اشتراک گذاری

تولد، تولد، تولدت مبارك***************************مبارك، مبارك، تولدت مبارك

بيا بندازيم امشب، يه عكس يادگاري****************** همون شب كه شكفتي مثل گل بهاري

تولد، تولد، تولدت مبارك***************************مبارك، مبارك، تولدت مبارك

تولد، تولد، تولدت مبارك***************************مبارك، مبارك، تولدت مبارك

اشك شادي شمع و نگاه كن***************************كه واست ميچكه، چيكه چيكه

كامه همه رو بيا شيرين كن***************************بيا كيك و ببر تيكه تيكه

همه جمع شده اند دور تو امشب***************************گل بوسه ميدن كه بچيني

در جشن تولدت عزيزم***************************همه انگشترن تو نگيني

نگاه كن هديه ها رو، نگا بادكنكارو******************همه رقصون و رنگي، عجب شب قشنگي

تولد، تولد، تولدت مبارك***************************مبارك، مبارك، تولدت مبارك

تولد، تولد، تولدت مبارك***************************مبارك، مبارك، تولدت مبارك

امروز روز تولد توست، روز ميلاد تو! تو كه ميلادت تولد احساس است و آغاز دوباره ي من!
تولدت، سرسبزي و طراوات درختان را به زندگيم هديه كرد...
ميلادت، سرخي و پيوند عشق بين من و پدرت را مستحكم تر از گذشته كرد...
و حالا بعد از گذشت سه سال از حضور تو در زندگيم، خوب ميدانم كه تو زندگيم را سبز سبز چون برگ جوانه زده در بهار و سرخ سرخ چون خون جاري در رگهايم دوست داشتني و عاشقانه كرده اي
و اين يعني عشقي بي پايان بين ما سه نفر...
دوستت دارم زيباترين دردانه ي من!
قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)