سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

جشن تولد سارا جون و عكس هاي آتليه...

1391/6/3 10:47
نویسنده : مامان پریسا
1,622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ي زندگي!
ديروز صبح از خواب كه بيدار شديم رفتيم دوش گرفتيم و آماده شديم تو و بابايي رفتين به سمت مركز بهداشت چون تو سرماخوردگي داشتي و من بدجور دلواپست بودم، من هم رفتم آرايشگاه!
موقع برگشت از مركزبهداشت اومدين دنبالم و با هم رفتيم خونه مامان پروين اونجا آماده شديم و لباس پوشيديم و ساعت يك و نيم آتليه بوديم، كلي عكس انداختيم يكي از يكي قشنگتر و تو خداروشكر امسال برخلاف پارسال خيلي خيلي همكاري كردي و عكسايي انداختي قشنگ، فقط نميتونستي چند ثانيه به يه جا نگاه كني و همش سرتو ميچرخوندي، تازه اگه خانم رضايي از تو عكس نمينداخت و از من و بابايي عكس مينداخت ناراحت ميشدي :) خلاصه بعد از آتليه اومديم خونه و كارامونو انجام داديم و از ساعت هشت شب بود كه خاله اينا و مامان پروين يكي يكي اومدن... دور هم بوديم و كيك و شمع و رقص و آواز... بهمون خوش گذشت و عكساي يادگاري ازتون گرفتيم...
انشاءالله كه هميشه شاد و سلامت باشي دختر قشنگم...
امروز هم من در حال جمع آوري وسايل جشن تولد و تزئين اتاق هستم... دوست دارم و ميبوسمت نفس

اينم يه عكس از جشن تولدت... عكساي آتليه ات كه آماده شد اونارو هم ميذارم عزيزم...
تولدت مبارک دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)