سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سی و هفت ماهگیت مبارک دخترم...

1391/7/1 15:44
نویسنده : مامان پریسا
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان،
امروز اول مهر ماه، مهربونترین ماه ساله... و تو سی و هفت ماهه شدی، همینطور مثل برق و باد داره میگذره ها...
خدایا این روزها رو بر ذهن و خاطرم ماندگار کن، مبادا فراموش کنم ثانیه های بزرگ شدن کودکم را که این روزها بسیار بسیار شیرین و دوست داشتنی است...
نفس من، عشق من، عمر من دیگه خانومِ خانوم شدی، نفس مامانی و جونم به جونت بسته است...
خداروشکر که امروز که تولد سی و هفت ماهگیته من بخش زیادی از دغدغه هام که قبلا گفته بودم حل شده، و ایناها رو مدیون خدای مهربون و دعاهای دختر گلم هستم، روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور بالاخره اون خونه ای که من و بابایی دیدیم و پسندیدیم رو قرارداد بستیم، دیگه همه چی تموم شد و باید ششم مهر خونه رو تخلیه کنیم و بیایم به محله و خونه جدیدمون، اینجا برای هر سه مون خیلی بهتره مسیر رفت و آمدمون و دسترسیمون به همه جا بهتره و از همه مهم تر نزدیک مامان پروین اینا هستیم...
این روزها من و تو داریم وسایلمون رو جمع میکنیم، بابایی هم که شب میاد کمی بهمون کمک میکنه اما من و تو با هم در طول روز بیشترشو انجام میدیم و نمیذاریم باباجون خسته بشه... :) خوشحالم که تو رو دارم... تو بهترین موهبت خدایی برای من و باباحسین...
دختر خوبم بعد از اسباب کشیمون برنامه هایی دارم هم برای تو هم برای خودم... امیدوارم که هر چه زودتر عملی بشن... میبوسمت هزار تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)