سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

گوشواره هات مباركه دخترم!

1390/10/28 17:51
نویسنده : مامان پریسا
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم!
ديروز يعني سه شنبه بيست و هفتم دي ماه از صبح با بابا رفتيم خونه مامان پروين. اونجا تنها بودي و تقريبا حوصله ات سر رفته بود همش ميگفتي بهار كوش؟ بهت گفتم بهار مهد كودكه مامان پروين ميره مياردش. وقتي بهار اومد كلي باهاش بازي كردي. از روزي كه رفته بوديم بابلسر و تو بچه ها رو اونجا ديدي كه گوشواره دارن همش ميگفتي كه منم گوشواره ميخوام! من و بابايي هم كه ديديم ديگه خودت دوست داري گوشواره داشته باشي توافق كرديم كه ببريم گوشتو سوراخ كنيم.
منتظر بابا شدم كه بياد ولي كارش طول كشيد و نشد كه همراهمون باشه به خاطر همين با خاله ريحانه رفتيم اون هم سوراخ گوشش بسته شده بود و ميخواست كه دوباره گوششو سوراخ كنه. اول خاله ريحانه نشست و گوششو سوراخ كرد من هم بهش سفارش كردم كه اصلا آي و واي نكن كه سارا نترسه. اما تو خيلي ترسيدي و اصلا نميذاشتي دكتر به گوشت دست بزنه. خلاصه با كلي گريه و جيغ و اينا گوشتو سوراخ كرديم و اومديم خونه مامان پروين وقتي بابا اومد رفتي دم در و گريه كردي و گفتي كه گوش درد! بابا هم تعجب كرده بود و ميگفت شايد گوشش درد ميكنه گفتم نه درد نميكنه داره خودشو لوس ميكنه تو هم نازشو بكش يه كم كه باهات حرف زد و قربون صدقه ات رفت آروم شدي و موقع برگشتن به خونه تو ماشين خوابت برد. مباركت باشه دختر قشنگم
صبح هم از خواب بيدار شدي هي نق ميزني من هم از گوشت عكس انداختم و بهت نشون دادم تو هم خوشت اومد و كلي ذوق كردي. الان ديگه نميگي درد داره و بهونه نميگيري دختر نازم. هر كسي هم زنگ ميزنه ميدويي گوشي رو برميداري بهش ميگي كه گوشتو سوراخ كردي و گوشواره داري!
دوست دارم نفس خانوم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)