سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سی امین ماه تولدت مبارک عشقم...

1390/12/1 14:43
نویسنده : مامان پریسا
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه ی زندگی من و باباحسینقلب...

عشق مامان اول اسفند 1390 هم رسید، چقدر زود گذشتا! اول اسفند 1388 که واکسن شش ماهگیت رو زدم یادمه! چه کوچولو بودی! اما الان هزار ماشاءالله خانومی شدی واسه خودت...

سی ماهه شدی دخترم... خدا بهت سلامتی و تندرستی بده... ماچ

هنوز سرماخوردگی داری... امیدوارم که هر چه زودتر خوب بشی. خودت هم خسته شدی از دارو خوردن. یه وقتایی میگی چقدر دارو بخورم! عزیزم خوب مواظب نیستی دیگه وقتی بهت میگم پیش بهار نرو، گوش نمیدی که اونم چون مهد میره بچه ها تو این فصل همش مریض هستن و ویروس منتقل میکنن! تو هم اینقدر میچسبی به بهار که سریع علائم سرماخوردگیتو بروز میدی و من مجبور میشم ببرمت دکتر... بازم خداروشکر که زود متوجه میشم و قبل از اینکه خیلی حالت بد بشه میبرمت دکتر.

امروز صبح من وقت آزمایش داشتم و با هم رفتیم مرکز بهداشت تو هم بردم دکتر همیشه تو مطب دکتر گریه میکنی و نمیذاری دکتر معاینه ات کنه، اما این بار قبل از اینکه دکترو ببینی بهت گفتم اگه دختر خوبی باشی و گریه نکنی میبرمت فروشگاه برات سی دی میخرم، تو هم اصلا گریه نکردی و خیلی خانوم بودی خانوم دکتر هم تعجب کرده بود که تو این دفعه اینقدر آروم و ساکت هستی. بعد از اینکه داروهات رو گرفتم رفتیم موسسه رسانه های تصویری و سه تا سی دی که دوست داشتی خریدی. یکشو من برات انتخاب کردم دوتای دیگه رو خودت برداشتی. بعدش گفتی بسه دیگه بریم... لبخند

از اونجا هم مستقیم اومدیم خونمون... چون حال خودم خیلی خوب نبود و نیاز به استراحت داشتم اومدیم خونه.

راستی یادم رفت بگم که دیروز سی بهمن هم قرار مصاحبه داشتم با مدیر مالی شرکت ... ساعت یه ربع به چهار اونجا بودم ساعت پنج و نیم خونه مامان پروین با کلی انرژی رفتم اونجا وقتی خیلی از برخورد خانم ... خوشم نیومد... دیگه در مورد کار کردن و سرکار رفتنم کاملا به خدا توکل کردم که اگه جای خوبی بود و به صلاح من جور بشه...

تو هم برای من دعا میکنی و میگی مامان تو بری سرکار من میرم مدرسه؟!

من و بابایی هم بهت میگیم هر وقت مامان رفت سرکار تو میری مدرسه ولی مدرسه ی تو اول با مهد شروع میشه بعدش که بزرگتر شدی میری مدرسه دخترم!

آفرین که اینقدر آینده نگر هستی و به فکر درس خوندنی... دوست دارم عشقم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)