سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

دکور جدید اتاق سارا جون...

1390/12/6 12:28
نویسنده : مامان پریسا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم،

پنجشنبه صبح بابایی ما رو برد خونه دوست من، خاله اکرم اونجا بودیم تا شش بعدازظهر و تو با پرنیا حسابی بازی کردی و گاهی هم بهونه میگرفتید... اینقدر خسته شدی که وقتی نشستیم تو ماشین خوابت برد.

صبح جمعه وقتی از خواب بیدار شدیم و صبحانه خوردیم با بابا مشغول جا به جا کردن دکور اتاق تو شدیم. جای تخت کمدت رو عوض کردیم و چیدمان اتاق ها رو عوض کردیم خسته شدیم ولی در نهایت تو گفتی چقدر اتاقم قشنگ شده، چقدر کمدم تمیز شده! اینقدر کمدت رو به هم ریخته بودی که من دیگه حوصله تمیز کردنش رو نداشتم گفتم هر وقت جا به جا کردیمش مرتب و تمیزش میکنم، و تو هم متوجه این تمیزی و مرتب بودن شدی...

خداروشکر راضی بودی از این تغییر دکوراسیون و خوشت اومده بود...

دوست دارم نفس مامان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)