سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

نيمه شعبان و مهموني آخر هفته ي ما...

1391/4/21 20:37
نویسنده : مامان پریسا
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من!
خوبي نفس! امروز صبح سه تايي راه افتاديم به سمت هايپراستار تا خريد كنيم، آخه فردا كه پنجشنبه است و پانزدهم تيرماه و از طرفي نيمه شعبان هم هست ما مهمون دارم، خاله پروانه اينا با رامين و خاله پري و مامان پروين اينا هستن! انشاءالله كه همگي دور هم بهمون خوش بگذره عزيزم... تو هم كه همبازيت مياد... درسا جون دختر رامين مياد و شما با هم سرگرميد انشاءالله...
امروز تو هايپر تو هم خريد كردي، پاستيل، شكلات و چندتا چيز ديگه برداشتي، و باباي مهربون هم به خواسته هات توجه كرد و هركدوم كه احتياج داشتي و نداشتم برات خريد...
خلاصه اينكه اين يكي دو روزه با من همكاري كن تا اين مهموني بگذره، يه كم كارم زياده و دست تنهام، خودم بايد به همش برسم و اونجور كه دوست دارم همه چي برگزار بشه...
تو هم امروز خيلي با من راه اومدي و حسابي دركم كردي عزيزم...
دوست دارم و بهت افتخار ميكنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)