سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

سی و هشت ماهگیت مبارک باشه دخترم...

1391/8/1 13:00
نویسنده : مامان پریسا
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من...

امروز اول آبان ماهه و تو سی و هشت ماهه شدی، مبارک باشه عزیزم قرارمون این بود که از امروز بری کلاس نقاشی و مشغول بشی منم برم باشگاه و به طور مرتب پیگیری کنیم کارامونو، اما با این بلایی که سر خودت آوردی چند روزی خونه نشینیم...

آرنج دست راستت آسیب دیده و از بازو تا مچ دستت رو گچ گرفتیم، خیلی سنگینه و سخته، تحملش واقعا سخته عزیزم خودم میدونم، میدونم که دستت مدام میخاره و خسته ات کرده، راحت نمیخوابی و اذیتی اما چاره ای نیست باید تحمل کنی تا کامل خوب بشه و با خیال راحت بازش کنیم... دست راستت هم هست هیچ کاری نمیتونی بکنی، حوصله ات سر میره خیلی از کاراتم که میتونستی انجام بدی خودت الان دیگه نمیتونی، لباس تن کردن هم برات خیلی سخته، دستت خیلی بزرگ شده و آستین لباسهات برات تنگه... انشاءالله که هر چه زودتر این یک هفته میگذره و دستت رو باز میکنیم عزیزم...

دختر قشنگم دیروز با هم رفتیم مرکز بهداشت، وقتی صبح از خواب بیدار شدم دیدم که دستت خیلی ورم کرده و بزرگ شده، خیلی ترسیدم بابا رو صدا کردم و بهش نشون دادم اون هم نگران شد و تصمیم گرفتم ببرمت دکتر، با هم راهی مرکز بهداشت شدیم، دکتر دستت رو دید البته تو هم تا تونستی گریه کردی و جیغ و فریاد سالن مرکز رو برداشته بود... همه به ما نگاه میکردن... وقتی دستت رو معاینه کرد گفت ظاهرا چیزی نیست، اما بعد از اینکه چند بار حرکت داد یه تقی صدا اومد که باعث نگرانیم شد ازش پرسیدم دکتر این صدا واسه چی بود، گفت چیزی نیست بذارید یه هفته دیگه دستش بسته باشه...

دل تو دلم نبود از نگرانی دلم میخواست بشینم یه دل سیر گریه کنم، رفتم پیش دکتر خودت و بهش گفتم، گفت که نگران نباشید پیش دکتر خوبی بردینش اما چون مرده و یه کم زورش زیاده باعث شده مفصل خودمون هم گاهی تو حرکت صدا میده نگران نباشید...

جواب آزمایش ادرار و تست انگلت رو هم دادم دکتر ذوعلم دید تست انگل رو تایید کرد و گواهی سلامت برای مهد داد، اما آزمایش ادرار رو دوباره نوشت و خواست که تکرار کنیم ما هم همونجا رفتیم و دوباره ازت نمونه گرفتم و دادیم تا جوابش آماده بشه...

تو راه برگشت به بابا زنگ زدم و گفتم که نگرانم و اون هم بهم دلداری داد و گفت که چیزی نیست به خدا توکل کن انشاءالله که زودی خوب میشه و دوباره بازگوشی رو از سر میگیره...

دختر قشنگم خیلی بیشتر از اینا باید مراقب خودت باشی... من عاشقتم خیلی زیاد تحمل ندارم ببینم درد داری عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)