سارا ساداتسارا سادات، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دخترم ... نفسم ... سارا

تولد باباحسین...

1391/9/18 17:30
نویسنده : مامان پریسا
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ميوه عشق من و بابا جون...
خداروشكر ميكنم كه سرحال و سلامت و شاد هستي و اين روزا بدجور سرت گرمه خريد وسايل كلاس نقاشيته...
عسل مامان جمعه هفدهم آذر ماه روز تولد بابا حسين بود و من تصميم داشتم كه براي شب تولدش كارهايي انجام بدم و سورپرايزش كنم... اما چون پنجشنبه شام عمو علي و زن عمو و دخترش و دامادش و پسرش به همراه عزيز اومدن خونمون يه جورايي اونجور كه دلم ميخواست نشد، صبح پنجشنبه شانزدهم وقتي من رفتم باشگاه تو و بابايي هم يك ساعت بعد با هم رفته بودين اداره بابا و اونجا بودين وقتي من از باشگاه اومدم ديدم كه خونه حسابي به هم ريخته است و هنوز خريد نكردم، به همين خاطر آماده شدم و رفتم هايپراستار و اونجا مشغول خريد بودم وقتي رسيديم بابايي زنگ زد و گفت كه شما هم دارين مياين به سمت هايپر وقتي رسيدين من تقريبا خريدمو انجام داده بودم اما يكي از دوستاي بابايي هم همراه شما اومده بود و ميخواست خريد كنه، به همين خاطر من منتظر شما نشدم و باهاتون خداحافظي كردم و برگشتم خونه تا به كارام برسم، اما تو و بابايي كيكي كه من واسه شب تولد باباجون خريده بودم رو ديدين! وقتي رسيدم خونه مشغول جمع و جور كردن بودم و شما يك ساعت و نيم بعد از من رسيدين... خيلي كار داشتم و بعد از اينكه شماها رسيدين از فرط خستگي بابا رفت كه بخوابه... اما من همچنان مشغول بودم... وقتي عمو اينا رسيدن خونمون تو رفتي همه ي وسايلي كه با هم براي كلاس نقاشيت خريده بوديمو آوردي و به دختر عمو نشون دادي و گفتي اينارو مامان خريده و اسممو چسبونده روشون تا ببرم كلاس نقاشي...
خيلي ذوق داري و اميدوارم اين وسايلي كه با اين همه شوق و ذوق خريدي باعث پيشرفت و آموزشت بشه... شب هم بعد از خوردن شام كيك تولد بابا رو آوردي و بهش گفتي باباجون تولدت مبارك... بابا هم ذوق كرد و تو رو بوسيد و ازت تشكر كرد عسلم...
امروز من رفتم يه شركتي براي مصاحبه و تو هم پيش عزيز بودي دختر خوبي بودي و چند بار به عزيز گفتي كه به مامانم زنگ بزن بگو زودتر بياد... خيلي عجول و كم صبر هستي عشق مامان...
عزيزم فردا با اين وسايل جديدت ميري كلاس نقاشي، عاشقتم با همه ي بازيگوشيها و شيطنت هات... حرفاي گنده گنده ميزني انگار نه انگار كه سه سالته فسقليه من... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)